Full Moon Party! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bianca Akkermans - WaarBenJij.nu Full Moon Party! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bianca Akkermans - WaarBenJij.nu

Full Moon Party!

Door: biancaakkermans

Blijf op de hoogte en volg Bianca

21 April 2011 | Thailand, Bangkok

Hooi!

Ik ben nu ongeveer een weekje in Thailand, dus even snel een kort berichtje!

Ik had al van Christina gehoord dat het van 12-14 april in Thailand Songkran is, Thais nieuwjaar. Dan hebben de Thai een groot watergevecht op straat waar niemand aan ontkomt.
Dus toen ik aankwam op Bangkok airport besloot ik de taxi te nemen (ipv de bus) Het enige jammere was dat de taxi chauffeur me 10 minuten lopen van het hostel bracht en vertelde dat het aan de overkant was. Dus ik met mijn backpack vrolijk op weg, bleek het veel verder te zijn. En overal mensen met waterpistolen, flessen water, of gewoon een regenton met een emmertje erbij. Daarnaast hoort klei smeren er ook bij, en aangezien ik mijn bril op sterkte op had, zag ik helemaal niks meer. Ik voelde me een beetje verdwaald toen ik door een schoon plekje op mijn bril opeens Green Guesthouse zag! Jeej, dat was hem! Niet dus, blijkbaar waren er meer hostels met green.. Toen toch maar de regenhoes om de backpack gedaan en weer op pad. Uiteindelijk het hostel gevonden en daar waren Christina en Leonie! Ook onder de klei en helemaal nat, haha toen vond ik het opeens veel grappiger.
We hebben de spullen op de kamer gezet, portemonnee in een waterproof tasje, en toen was het payback time! Lekker iedereen nat gooien en met klei besmeren, echt heel leuk :)

De dag erna was het iets minder, we moesten toen door het watergevecht met de backpacks naar de bus, maar met vuilniszakken kom je een heel eind. Nachtbus naar Surat Thani, en 's ochtends de boot naar Ko Phanang. Eerste dagje op het strand, waar Leonie & ik enorm zijn verbrand! Ik had me ingesmeerd met factor 30, maar blijkbaar is de zon hier toch iets feller ;) Christina was echt al schandalig bruin, dus die was alleen een klein beetje rood.
's avonds naar de Pool Party, lekker in het zwembad gefeest, en de dag erna voorbereiden voor de Full Moon Party. (jaha, 2 feestjes op 1 verjaardag :)

Full Moon Party was echt heel leuk, het hele strand vol met mensen met neon shirtjes en neon bodypaint. Wij hadden onszelf ook gebodypaint, en daarbij zijn we de Mig niet vergeten, check de foto's van Christina maar ;) Er was ook een brandende hoepel waar (dronken) mensen doorheen sprongen, eentje stond in brand op zijn rug! Daarna brandend touwtje springen, wat Leonie nog bijna wilde gaan doen, maar gelukkig niet gedaan heeft. We hebben gefeest tot de zon op kwam, en toen weer naar huis gelopen.

Rond 16u opgestaan, naar een restaurantje gegaan en The Hangover gekeken tijdens het ontbijt, de rest van de dag in de Friends bar gehangen.

De dag erna de boot naar Ko Tao, waar we nu zijn. Christina en Leonie zijn aan het duiken, ik wil nog gaan snorkelen. Hierna gaat Leonie naar Maleisie, en Chris en ik naar Krabi. Vanuit daar willen we Ko Phi-Phi bekijken en het Ao Phang Nga Marine Park (heel veel eilandjes met hoge rotsformaties)

tot later!

PS. foto's uploaden werkt niet zo goed met deze site, ik zet ze op mijn Facebook.

  • 30 April 2011 - 19:01

    Anouk:

    Hee Bianca,

    Klinkt echt super tof allemaal! ben je nu weer in bangkok of inmiddels alweer verder getrokken? Geniet ervan!

    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Bianca

Actief sinds 14 Maart 2011
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 4725

Voorgaande reizen:

13 April 2011 - 15 Juni 2011

Thailand

Landen bezocht: